Blog

Media Color

Ścianka reklamowa – ścianka pop up, tekstylna, łukowa i składana – dowiedz się więcej

Współczesny świat biznesu nie może istnieć bez reklamy. To ona zapewnia zainteresowanie klientów, a jej umieszczanie na produktach i promowanie podczas różnorakich wydarzeń stanowi formę wymiany handlowej. Jest to szczególnie widoczne podczas organizacji rozmaitych imprez. Przykładem są ścianki reklamowe, które pojawiają się na wielu wydarzeniach celebryckich, kulturalnych, biznesowych, sportowych i naukowych.

Imprezy integracyjne dla firm – organizacja, obsługa i logistyka

W poszukiwaniu niezapomnianych wrażeń i sposobu na integrację zespołu – przychodzimy na ratunek. Jedną z głównych gałęzi naszej działalności jest bowiem organizacja imprez firmowych. Na rynku wyróżnia nas kreatywność, oryginalność i wszechstronność. To właśnie te cechy uważamy bowiem za najistotniejsze – zarówno z perspektywy firmy, jak i organizatora imprez firmowych.

Organizujemy, obsługujemy i zapewniamy logistykę. Jesteśmy w stanie podsunąć Ci pomysł na event, zaplanować go, rozreklamować, a także zapewnić wszelkie przewidziane (i nieprzewidziane) atrakcje oraz aktywności dla uczestników.

Balony reklamowe – balony z logiem firmy i własnym nadrukiem

Stworzenie skutecznej, a przy tym niedrogiej kampanii reklamowej nie musi być wcale trudne! Klienci, którzy nie mają zbyt dużych środków finansowych na wypromowanie swojej firmy bądź świadczonych przez nią usług, powinni zainwestować w wysokiej jakości gadżety reklamowe. Wybór tego typu akcesoriów jest na tyle duży, że każdy zainteresowany na pewno znajdzie coś idealnego dla swojego przedsiębiorstwa! Na szczególną uwagę zasługują balony reklamowe, o których skuteczności przekonało się już wielu klientów.

Torby papierowe z nadrukiem – wszystko o torbach reklamowych z logo firmy

Trend na ekologię stosunkowo szybko przeniknął do świata biznesu. Organizacje liczące na dobry odbiór społeczny robią wszystko, by każdy aspekt ich działalności szedł w parze z troską o środowisko. Nie omija to także promocji i jej nośników, które powinny być tworzone w sposób zrównoważony. Zamiast plastikowych gadżetów reklamowych coraz częściej stawia się na akcesoria drewniane i papierowe, a więc stworzone z surowców odnawialnych. Popularnym nośnikiem promocji stały się torby papierowe z nadrukiem reklamowym. Jak wykorzystać ich potencjał?

Materiały reklamowe. Jak gadżety z nadrukiem pomagają rozwijać firmę?

Reklama jest motorem napędowym każdej firmy. Pozwala przyprowadzić do firmy nowych klientów i utrzymać przy sobie starych. Istnieje wiele formatów reklamowych, które można wykorzystać. W dzisiejszych czasach najważniejsza jest oryginalność. Należy więc odchodzić od konwencjonalnych rozwiązań i szukać takich, które zaskoczą odbiorców. Przykładem takiego rozwiązania są gadżety z nadrukami.

Baner reklamowy

Baner reklamowy – projektowanie, wymiary, cena i druk

Baner reklamowy to reklama zewnętrzna z możliwością umieszczenia dowolnego nadruku, a mówiąc prościej wydrukowany na płachcie materiału przekaz informacyjny lub reklamowy.

Kosze upominkowe jako sprawdzony prezent okolicznościowy

Uniwersalne prezenty, takie jak kosze upominkowe, sprawdzą się doskonale jako prezent dla partnerów biznesowych i kontrahentów bez względu na branżę w jakiej działają. Sprawią radość zarówno na co dzień, jak i od święta.

Ubrania firmowe – nadruki na koszulki i o wiele więcej

Ubrania firmowe z nadrukiem są obowiązkowym elementem wyposażenia personelu w wielu branżach. Pracownicy sklepowi, hotelowi czy techniczni często mają na sobie ubrania w określonej kolorystyce i z trwałym oznakowaniem firmowym.

Gadżety reklamowe jako potężne narzędzia promocyjne Twojej firmy

Firma, której zależy na zdobywaniu nowych klientów nie może sobie pozwolić na rezygnację z reklamy. Mamy w tym zakresie wiele opcji. Media, takie jak prasa, radio czy telewizja gwarantują szerokie grono odbiorców, wymagają jednak dużych nakładów finansowych. Niektóre reklamy, jeśli są zbyt bezpośrednie, mogą przynieść przeciwny do zamierzonego efekt. Istnieje jednak ekonomiczny i dający dobre wyniki sposób na reklamę. Są nim gadżety reklamowe.